چاپ        ارسال به دوست

مشکلی برای استفاده از وب‌سرویس ثبت‌نام خودکار اینماد برای شرکت‌های پرداختیار وجود ندارد
اطلاعیه:

مشکلی برای استفاده از وب‌سرویس ثبت‌نام خودکار اینماد برای شرکت‌های پرداختیار وجود ندارد/ تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی در حوزه ‌وب‌سرویس ثبت نام خودکار اینماد

اطلاعیه

پیرو جلسات منظم روزانه با شرکت های پرداختیار؛

مشکلی برای استفاده از وب‌سرویس ثبت‌نام خودکار اینماد برای شرکت‌های پرداختیار وجود ندارد/ تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی در حوزه ‌وب‌سرویس ثبت نام خودکار اینماد

طی جلسات منظم روزانه با شرکت‌های پرداختیار، مسائل مربوط به وب‌سرویس ثبت‌نام خودکار اینماد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص مشکلات مطروحه راهنمایی‌های لازم ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، طی جلسات ویدئوکنفرانسی منظم روزانه با شرکت‌های پرداختیار، مسائل مربوط به وب‌سرویس ثبت‌نام خودکار اینماد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص مشکلات مطرح شده راهنمایی‌های لازم ارائه شد.

در این جلسات چندین ایده توسط شرکت‌های پرداختیار جهت بهبود و تسهیل فرآیند صدور اینماد خودکار عنوان شد که بررسی امکان‌سنجی انجام آنها در دستور کار این مرکز قرار گرفته است، همچنین چند مشکل مطروحه در استفاده از سرویس که عمدتا مربوط به سطوح دسترسی و تنظیم درست ورودی‌ها بود نیز برطرف شد.

طبق موارد صورت‌جلسه شده، در حال حاضر مشکلی برای استفاده از سرویس ثبت‌نام خودکار برای پرداختیاران وجود ندارد ولی جلسات روزانه به منظور تداوم ارائه راهنمایی در خصوص سامانه اینماد و پیگیری سریع سایر موضوعات همچنان برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌سازد در جلسات پیرامون موضوع وب‌سرویس ثبت‌نام خودکار اینماد، نمایندگان شرکت‌های زرین‌پال، زیبال، پی‌استار، ایزی‌پی، سیزپی، ساپی، ایران‌درگاه، بیت‌پی، تاباپی و ... حضور بهم رساندند.


١٠:٠٠ - سه شنبه ٢ آبان ١٤٠٢    /    شماره : ٦٣٦    /    تعداد نمایش : ٢٠٨٤